недеља, 24. април 2016.

Nešto drugačije

Te 2004. je "Anastacia" objavila svoj treći, album i tako iznenadila... pa, mene. Da, vrtela se na MTV-ju sa svojim pop pesmicama za široke mase koje mi nisu zvučale zanimljivo. Onda sam čuo "Sick and Tired" i oduševio se, iako sam i dalje mislio da je ta pesma samo "izrod" iz njenog dotadašnjeg repertoara. No, kada sam došao do celog izdanja, tek tada sam shvatio koliko sam bio u zabludi: ova cura kida. Ako želite da čujete dobar, kvalitetan, pop-rock album, sa odličnom produkcijom i još boljim pesmama, onda izdvojite malo vremena i dajte šanse ovakvom zvuku.

Komercijalna (pop) muzika nije u osnovi loša, ima tu dosta albuma koji su zlata vredni, samo što oni lošiji imaju bolju reklamu.

Sredinom devedesetih su sve curice u mojoj osnovnoj školi obožavale "Don't Speak". Tekst se prepisivao, jurio se baš, baš tačan prevod na srpskom i svaki rođos na kome se ova pesma mogla zavrteti je budio želju da baš sa svojom simpatijom odigrate jedan trapavi ples. Elem, imali su "No Doubt" albuma i pre i posle ovog, ali je i pored svega upravo "Tragic Kingdom" obeležio njihovu karijeru. Sweet rock izdanje bez ijedne loše pesme koje se može svideti gotovo svakome? Da, tako nešto je moguće. Čak i u eri dečačkih bendova i "začinjenih" devojaka, kvalitet je mogao da ispliva i da bude poguran od medija kao što je "MTV".

Fanovi gothic & doom metala znaju "Anneke van Giersbergen" kao bivšu pevačicu holandskog benda "The Gathering". Album "In Your Room" je treće izdanje u njenoj solo karijeri (iako je ceo "projekat" krenuo pod imenom "Aqua de Annique"). Žanrovski je to pop-rock, slatkast, ali nikako u lošem smislu. Sama koncepcija pesama, kao i aranžmani, daju mesta ovoj simpatičnoj mladoj dami da pokaže pun potencijal svoga glasa. NIje da u svom prethodnom bendu to nije mogla, ali ovde je ona potpuno svoja na svome. Prosto je nemoguće ne zavoleti ovaj album.

Iz Poljske nam dolazi bend "Ctrl-Alt-Del" koji je 2005. godine objavio album istog imena. Iskren da budem, o njima ne znam ništa, sem da imaju još (barem) jedno izdanje - mini album. Žanrovski se može definisati kao neki alternativni, dark rock, pitak i uhu prijatan. Ako kojim slučajem volite "Host" od "Paradise Lost", onda će vam se ovaj album definitivno svideti, ponajviše zato što je i pored prisutne "elektronike" življi, te instrumenti dolaze do izražaja i ne daju prostora semplovima da pojedu same pesme.