уторак, 09. фебруар 2016.

Zyklon: World ov Worms

Sećam se kada sam prvi put pustio CD "World ov Worms" - očekivao sam... pa, sve drugo nego ono što sam sa zvučnika čuo. Ne znam zašto, mislio sam da će nastaviti sa onim što je "Emperor" radio i mogu reći da mi je bilo neverovatno drago što to nije bio slučaj. Takvom očekivanju je doprinelo i to što su Samoth i Insahn ranije imali black metal bend-projekat sličnog naziva ("Zyklon-B"). Sve u svemu, za prvi album su odradili odličan posao. Siloviti death metal, sa osam furioznih pesama - pravi stampedo koji najavljuje smrtonosnu oluju. Jednostavno, nije moglo bolje od ovoga, barem ne u tom trenutku.

Kada senka prethodnog benda i dalje stoji iza članova, teško je ne biti pod pritiskom. Naravno, ima tu elemenata koji su krasili "Emperor", melodija koje bi se odlično uklopile u njihov opus. No, ovde je to odlična osnova za svaku numeru ponaosob. Iako nije naslednik "Prometheus-a", "Zyklon-ov" prvi album je logičan nastavak te priče. Možda nije u top 50 najboljih death metal izdanja, ali je svakako jedno od onih koje slušaoca kupe na prvu loptu.