среда, 13. јануар 2016.

Marduk - Panzer Division Marduk

Veoma dobro se sećam šoka koji sam doživeo kada sam za 18. rođos dobio ovaj album kao poklon. Ono jes' da je u pitanju bila piratska kopija, ali i to je tada bilo zlata vredno. Prvi šok: "Marduk", čoveče, "Marduk"! U lokalnoj prodavnici diskova je bilo teško naći neka tako kultna imena ekstremnog metala u ponudi, pa je ovo bilo pravo malo čudo. Drugi šok je bio kada sam disk pustio. Sve k'o sve, očekivao sam nešto brutalno, ali ne i hiper-brutalno. I nije mi se svidelo to izdanje tada. Sledeći put mi je album bio "podnošljiviji". E, ali je zato kasnije "Panzer Division Marduk" postao dragi gost mog tadašnjeg plejera, sada već odavnog počivšeg.

Bes, brzina, bezumlje, paklena furija i kazna za uši. Oda ratu i uništenju. Odlična muzička podloga za nerviranje komšiluka koji voli da "Dnevnik 2" pušta glasno, glasnije, najglasnije. I dan danas sporadično na plejlistu ubacim ovaj blekerski uragan i uživam: zavalim se u fotelju i narednih pola sata ne razmišljam apsolutno ni u čemu. Svakodnevne misli potisnem u neki zapećak uma, dok iz zvučnika (ili preko slušalica) grmi himna apokalipse. I to je to.